4 covers

4 covers

mardi 4 février 2014

McDrake

Ik lees tot mijn verbazing en plezier dat er een discussie gaande is op het "McDrake" forum over mijn capaciteiten en productie:
Hier.
Ik weet niet of de etiquette van dat forum toelaat dat de besproken artiesten zich er in mengen, maar ik wil hier wel wat opmerkingen kwijt.

- De scenario's die ik aanlever worden niet altijd exact overgenomen door de uiteindelijke tekenaars. De redactie levert een "aanpassingsslag", waarbij teksten ietwat kunnen veranderen, en soms zelfs delen van het scenario zelf.
Een flagrant voorbeeld hiervan is de laatste bladzij van "Dagobert Hagelstenen", oftewel "Willies Humormachine". De twee thema's "hagelstenen" en "humor" liepen lekker door elkaar, en kwamen aan het einde mooi met een eindgrap bij elkaar.
Helaas, die eindgrap sneuvelde door ingrijpen van de redactie. Vraag me niet waarom.



- Sjors & Sjimmie scenario's die ik geschreven heb hebben op de laatste bladzij een code betreffende de scenarist en de tekenaar. Mijn code is heel toepasselijk "EG".

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire